Форум предпринимателей
|
|
| Книги з саморозвитку | |
| | Автор | Сообщение |
---|
burda Гость
Количество сообщений : 8 Географическое положение : Харьков Дата регистрации : 2020-02-18
| Тема: Книги з саморозвитку Вт 27 Окт 2020, 16:13 | |
| У моєму житті зараз йдуть великі зміни, починаючи від роботи і закінчуючи оточенням. Хочу прочитати кілька книг з саморозвитку, можливо мотивуючих. Є у вас якісь на прикметі? Буду вдячний за поради.
| |
| | | Бланка Гость
Количество сообщений : 5 Географическое положение : Харьков Дата регистрации : 2020-10-11
| Тема: Re: Книги з саморозвитку Вт 27 Окт 2020, 16:16 | |
| Не можу сказати, що я любитель таких книг, але можу порадити почати з самого простого, до приклад Карнегі, знайомі з його творчістю? Знаю, що багато хто радить читати саме його, тому що він був не тільки хорошим психологом, а й відмінною людиною
| |
| | | opacha Участник
Количество сообщений : 32 Географическое положение : Харьков Дата регистрации : 2020-04-19
| Тема: Re: Книги з саморозвитку Вт 27 Окт 2020, 16:18 | |
| Знаєте, література по саморозвитку дійсно може дати поштовх краще, ніж будь-який психолог і це чудово, як на мене. Але справа залишається за малим, знайти хороші книги, тому що далеко не вся література варта уваги. | |
| | | Restorator Участник
Количество сообщений : 25 Географическое положение : Россия Дата регистрации : 2018-12-08
| Тема: Re: Книги з саморозвитку Вт 27 Окт 2020, 16:24 | |
| Я вважаю, що потрібно бути уважним до того, які істини в свою голову ми вкладаємо, з якими думками живемо, який у нас коло спілкування. Звичайно ж важливо читати правильну літературу, книги по саморозвитку і бізнесу https://bookish.kiev.ua/camorozvitok-ta-biznec ось в цьому магазині можете купити, впевнений, ви знайдете підходящі собі. Я б від себе рекомендував почати з "12 правил життя. Як перемогті хаос" Пітерсона, дійсно варта уваги, розставить всі крапки над "і". | |
| | | Анна Михайлова Участник